علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ما و علی آقامون:)

بسم الله الرحمن الرحیم افتتاح وبلاگ پسرم

1394/8/28 10:20
نویسنده : مامان علی آقا
175 بازدید
اشتراک گذاری
بسم الله الرحمن الرحیم...سلام...این اولین پست من تو وبلاگ پسر نانازمه...مامانش قربونش بره الهی...میخام اینجا ب امید خدا از روزها و خاطرات خودم و علی و باباش بنویسم...الان ک دارم مینویسم علی کوچولویه مامان بعد از کلی آواز خوندن بالاخره خوابید...پسر قشنگم امروز هشت ماه و سیزده روز داره...هزار ماشالاش باشه...چ زود بزرگ شدی مامانی!!!...از امروز ب امید خدا سعی میکنم هر فرصتی ک گیرم اومد بیام و خاطرات خوب با تو بودن رو برات اینجا بنویسم...ان شاءالله هر وقت بزرگ شدی بیا و بخونشون و بدون چقدر من و بابایی دوست داریم...سعی میکنم خاطرات ماههای گذشته رو هم بنویسم...
پسندها (1)

نظرات (1)

مامانه شایلین
28 آبان 94 16:02
خوشحال به نی نی وبلاگ آومدین
مامان علی آقا
پاسخ
ممنون